خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی در گفتگو با بسیج:

۴۰۰  برنامه شاخص به مناسبت دهه مقاومت و هفته زن در همدان برگزار می‌شود

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری ۴۰۰ برنامه شاخص و ریزبرنامه به مناسبت دهه مقاومت و گرامیداشت هفته زن در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۷۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص برنامه‌های دهه مقاومت و هفته زن، ضمن تبریک گرامیداشت هفته زن و میلاد سراسر نور حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: دی ماه لبریز و مشحون از مناسبت‌هایی است که همگی شکوه و حماسه را یادآوری و به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه در تفکر و قاموس تشیع، میلاد و شهادت دو روی یک سکه هستند و هر دو رشد و تعالی انسان را در آرمان خود دارند، افزود: همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام، حضرت ام ابیها، فرزند صالح و خلف ایشان حضرت امام خمینی کبیر، پا به عرصه‌ وجود می‌گذارد و فقه، عرفان و جهاد به برکت این مولود تجلی می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: سردار جنگ نرم، مسلح به سلاح بصیرت، حضرت علامه مصباح یزدی که خود چراغ راه و عامل شناخت حق از باطل در تاریکی فتنه‌ها بودند به ملکوت اعلا می‌رود و سردار جنگ سخت مسلح به سلاح صبر، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، بال پرواز می‌گشاید تا بار دیگر از آسمان‌ها قلوب را فرماندهی کند.

وی ابراز کرد: با توجه به تقارن هفته بصیرت و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر، سپاه ناحیه همدان به مدد و همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با برگزاری سلسله جلسات و هیئت‌های اندیشه ورز، برنامه‌های متنوعی را پیش بینی و تدوین کرد.

حسینی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و ماموریت‌های جهاد تبیین، نشست‌های روشنگری و بازخوانی عوامل فتنه در سال ۱۳۸۸ خاطرنشان کرد: با ورود به هفته گرامیداشت مقام زن، مادر و دهه مقاومت حدود ۴۰۰ ریز برنامه و همچنین برنامه‌های شاخص و محوری پیش بینی و تدوین شده است.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر با عنوان نگین سلیمانی، گرامیداشت شهید در پایگاه‌ها و مساجد، اجرای سرودهای پاتوقی در محله‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی مانند کتابخوانی، نقاشی، دلنوشته، مسابقات و لیگ‌های ورزشی، ارائه خدمات به نیابت از شهید سلیمانی در محله‌های کم برخوردار، برگزاری مراسم متنوع در مدارس، اردوهای جهادی به نیابت از سردار شهید، برگزاری اردوی راهیان مقاومت و زیارت مزار سردار دلها و... است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شعار محوری هفته مقاومت با عنوان «شهید القدس» است، عنوان کرد: در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نقش ایشان در فتوحات جبهه مقاومت و جایگاه سردار شهید در منطقه و جهان به طور ویژه تبیین خواهد شد.

وی ادامه داد: بسته برنامه‌های ویژه در میدان اصلی شهر، برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار در حسینیه امام(ره)، کوهپیمایی و صعود گردان‌های کوثر و بیت المقدس به ارتفاعات، مراسم ویژه کودکان و مهدهای قرآنی در حسینیه امام (ره)، توجه به موضوع جمعیت همراه با برگزاری مراسم در تالار فجر همدان، مشارکت در مراسم‌ها و برنامه‌های دیگر ارگان‌ها از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار